Thursday 1 March 2012

Sentuhan Pertama !

Salam...


Hai...


Nama aku helmi.
Umur aku 22 tahun.
Hidup aku sama ja mcm org len.
Kadang2 hepi, kadang2 moody.


Selama 22 tahun aku hidup ni,
mcm2 sdh aku lalui.
Masa kecilku bnyk kisah gembira.
Meningkat remaja,cabaran dan dugaan terus2 diberi sama aku.
Bila aku jadi dewasa skrg, fikiran aku sdh dpt berfikiran matang tapi di beberapa perkara aku xdpt nk matang  smpi buat org x selesa dgn aku.


Skrg aku tumbuh jadi org yg masih terkategori dlm org yg baik sbb aku punya keluarga yg sempurna bagi aku. Tapi kenyataannya, xda yg sempurna di dunia ni kan... 


ini la aku... hehehe... ini ja gmbr yg aku ada. :)


Aku sbnrnya bukan la org yg baik. 
Tp aku pn bkn nya org jahat.
Aku pn xtau aku baik atau jahat tp lebih baik label diri aku ni jahat kan supaya klau aku wat salah, org x terlalu persoalkan diri aku.
Hanya org ja blh nilai diri aku...

Itu ja la utk sentuhan pertama ni...
Aku minat tulis2 ni tp utk blog ni susah walaupun psl hidup aku seharian...

Tunggu la "Helmi adalah Kehidupanku" di hari2 seterusnya...

Salam...

No comments:

Post a Comment